Pages

Thursday, November 18, 2010

LAST DAY...

Salam 'Alaik...
salam Eidul Adha buat semua...
lambat plak ucap tapi masih boleh lagi kan...

hari ni 19 November 2010
satu tarikh yang amat bermakna bagi pelajar sekolah dan juga guru-guru..hehehe...kenapa ye...sebab hari ni adalah hari terakhir untuk sesi persekolahan bagi tahun 2010...so...cuti akan bermula pada hari esok 20 November 2010 sehingga 2 Januari 2011...

berakhirnya sesi persekolahan hari ini bermakna berakhir lah juga tugas saya sebagai guru ganti di sekolah ini..walaupun x sampai 2 bulan waktu saya bertugas di sekolah ni...apa yang paling penting adalah pengalaman yang saya perolehi di sekolah ni...fuh..akan jejak kah lagi kaki saya di sekolah ini ye..mesti rasa rindu kat sini nanti...rindu dengan keletah pelajar-pelajar di sini..rindu kenangan bersama mereka walaupun seketika...doa saya moga mereka akan berjaya suatu hari nanti dan boleh membawa diri masing-masing...bagi pelajar ting 4 sains..rasanya tak sampai 5 kali kot saya ngajar kelas mereka..it nice to know them...apa pun..saya harap mereka akan terus berusaha dan mendapat keputusan yang cemerlang untuk SPM tahun hadapan...perjuangan kalian haruslah bermula dari sekarang...

bila berakhir hari ini..tidak bererti persoalan di kepala dan hati saya juga turut lenyap..elum lagi..next week..23 Nov- 25 Nov...saya kena menghadiri taklimat untuk penempatan guru baru..besenya org panggil posting...bila kena g taklimat maknanya saya dah dapat posting..alhamdlillah...so talimat nanti baru tau kena kat sekolah mana...minta-minta la x dapat tempat yang payah nak g..dah la xde transport...klu payah..camane saya nak g sek nanti..dan harap-harap students saya nanti semuanya ok2 belaka..amiin..

hari ni juga saya memberi semua tempahan kraf kepada semua penempah..walaupun agak letih menyiapkan semua kraf sampai pening kepala dan berpinar mata dibuatnya sebab kena siapkan banyank dalam masa yang singkat..tapi saya gembira sebab mereka suka dengan apa yang hasilkan..terima kasih kepada cik Nurul Ros yang sudi tolong saya promote dan jadi pembeli 1 kat bilik guru ni...Thanks juga kat Cg Norwati, Kak Onah, Ester, kak Azlinawati, Ust Dg Anizah dan kak Faezah sebab sudi membeli hasil tangan saya..maaf jika ada kekurangan kerana setiap apa yang dihasilkan leh manusia pasti tidak sempurna..oh ya..hanya tinggal ice-cream untuk anak Cg Norwati je lagi saya belum bagi..nanti saya bagi tau Cg..tungguuuuuu yaaaa....hehehe.. :D

last sekali..Selamat Bercuti kepada semua..semga cuti anda memberi seribu satu makna dalam hidup anda...buat bilik guru SMATS...maafkan saya jika ada sebarang kesilapan dan kesalahan yang pernah saya lakukan sama ada secara sengaja atau tidak sengaja...

HAPPY HOLIDAY!!! :D

No comments: