Pages

Tuesday, July 27, 2010

INTERVIEW OH INTERVIEW

wah..dah lma x update blog y usang ni...apa y terbaru dan terkini tentang aku??macam bese la..orang dah habis study kejenye 'tanam anggur'...kje gak kn..pagi2 kna wat kje kt umah..petg g ngaja sek agama plak..dpat la jgak duit skit sementara tunggu dapat keje tetap kn..skg nk masuk cte topik kt atas plak..Pagi2 lagi aku bangun duk ngadap laptop nk tengok result temuduga...sampai tengah hari xde lg..benda y sama je y kuar...nervous satu hal..xtau dapat ke x...kul 2 dah kna g ngaja..tp pikiran asyik duk ingt dpt ke x intrview..smpai je kt sek aku dpt msj dr k.wan...dia kata dia dpt interview 6 ogos kt putrajaya...jauhnya k.wan interview ye...lg la aku nervous..aku cmn dpt ke x..debar wei...balik tu aku x tgk lg..sabar dlu...bukak pose..solat dlu..pas solat isyak baru aku on9..mintak2 la dpt bukak laman webnya...fuh lega..akhirnya dpt gak bukak..masuk kn ic..then...inilah y kuar..



alhamdulillah..dah tau dpt interview...debaran kt dada pun makin terasa..adui la..cmn la interview nanti ye..ape agaknya soklan y dia tanya ye..dapat ke x aku jawab nanti ye..sempat ke x aku jawab habis soklan INSAK nanti ye..macam2 main kt kepala aku ni...kawan-kawan y len pk cmn ye...mudah-mudahan ALLAH permudahkan perjalanan interview aku nanti...YA ALLAH, BANTULAH HAMBA-MU INI...AMIIN

No comments: