Pages

Friday, December 25, 2009

I'm Sick (@_#)


SALAM....

I'm still sick until this time...
I got fever...selsema...batuk..sakit tekak..
dah pergi klinik before come back here..(Tg Malim)...
and I come back here with the medicines yang berharga RM35...

now...
ubat2 saya dah habis...
i dont think RM35 for the medicines is berbaloi-baloi...
coz I'm still sick...huhu....
maybe tuhan nak hapuskan dosa-dosa kecil saya...
orang kata..bila kita sakit lebih dari 3 hari...
maka terhapuslah dosa-dosa kecil kita...amiin...

bukan saya je yang sakit...
my youngest lil bro and my mom also sick...
kesian mereka sebab puncanya adalah dari saya...
I'm sorry mom and lil bro...
hope u all cepat sembuh...amiin...

selain daripada hapuskan dosa kecil...
ia juga merupakan ujian dr ALLAH s.w.t
DIA nak kita selalu ingat padaNYA...
walau dalam keadaan apa sekalipun...
senang atau susah..sihat atau sakit...
dan mungkin sebelum ini kita terleka seketika untuk mengingatiNYA...

"ya ALLAH...
aku terlalu memhon kepadaMU
berilah kesihatan kepada kedua orang tuaku

dan seluruh ahli keluargaku...
jauhkalah kami dari segala penyakit yang merbahaya...
sesungguhnya...
hanya kepadaMU hambaMU ini memohon...
AMIIN"

No comments: